تماس با کارشناسان

۰۲۱۸۸۵۴۵۰۹۳

تماس با کارشناسان

۰۲۱۸۸۵۴۵۰۹۳

تابلو فشار ضعیف فیکس و کشویی

تابلو فشار ضعیف کشویی تابلو TYPE8یک تابلو برق مناسب برای فرمان و حفاظت از موتورهای الکتریکی است. کشوها اجازه هر نوع استفاده را فراهم میکنند . هر رک و ستون می تواند تا ۱۰ رک را ساپورت کند. در کشوهایی که در آن ماژول و تجهیزات نصب می گردد قابلیت افزایش فضا از ۱۰۰ الى ۲۰۰ و ۸۰۰ میلیمتر را دارند. کشوها قابلیت جابجایی را دارند که همین موضوع باعث جایگزینی سریع و عملکرد رک را فراهم می کنند. تمام کشوها با اندازه های یکسان برای حداکثر انعطاف پذیری و عملکرد تجهیزات بین آنها قابل تعویض و جابجایی می باشد .

مشخصات فنی الکتریکی:
رنج ولتاژ (UN) :از ۱۰۰۰ ولت به بالا
رنج جریانIN)): از ۲۵۰۰ آمپر به بالا
حداکثر جریان اتصال کوتاه: 100KAدر یک ثانیه
قابل تحمل کوتاه مدت کلید ( (C.W.1
مقاومت در برابر قوس الکتریکی: ۸۰ کیلوآمپر در یک 0/3 ثانیه
تحمل آرک و قوس: از65KA به باال به مدت 0/3 ثانیه

تابلو TYPE8 این شرایط را مهیا و فراهم می کند که این تابلو در قالب و بدنه ساخته شده و مقاوم در برابر نیروهای الکترو دینامیکی تولید شود و همچنین جریان های بیشتر از حد قوس های داخلی تا ۱۰۰ کیلو آمپر را تحمل نماید .زمانی که در مقابل تابلو میایستید می توان به اجزای کمکی و قدرتی دسترسی داشته باشید و همچنین حفاظت IP2X زمانی که درب تابلو باز می باشد را می توان مشاهده نمود . از پشت تابلو می توانید به کابل کشی های کلید های پشت و باسبارها بصورت جدا و تفکیک شده و همچنین به ترمینال ها دسترسی آسان داشت.

ویژگی های خاص:

به دلیل انعطاف پذیری بالای تابلو TYPE8 با جابجایی ستونهای MCC می توان یک تابلو کنترل قدرت جدید ایجاد نمود. در تابلوهای TYPE8برای ایمنی اصلی اپراتور، مرکز قدرت را میتوان در برابر مقاومت قوس داخلی تا جریان خطای 65KA و برای 0.3 ثانیه ایجاد کرد.

تابلو فشار ضعیف فیکس و کشویی